2006-08-25

När får jag mitt pris?

Idag har jag fått pris! Ett Jumbopris från SSU!

Om SSU vill ge mig ett sånt pris måste det betyda att jag har gjort något rätt. De menar att jag betett mig respektlöst mot andra människor. Jag förmodar att de då menar att jag betett mig respektlöst mot socialdemokrater och kommunister. Jag buade under en demonstration där Israel kallades nazistiskt. Jag pekar gång på gång på att socialdemokratisk politik gjort att över hälften av människorna saknar sysselsättning i Hageby och att nästan 400 människor är hemlösa i Norrköping. Det är inte speciellt respektfullt mot sossarna att göra det, det instämmer jag i.

Men när ska jag få mitt pris? Ingen från SSU har kontaktat mig. Jag gör plats bland pokalerna i hyllan och väntar på ett besök.

4 kommentarer:

Niklas Frykman sa...

Det är rätt bra jobbat, jag trodde de hade order om att bara ge pris till moderater. Man får gratulera! :)

Anonym sa...

Bra jobbat!
Gör man SSU upprörda så vet man att man är rätt ute ;)

Mathias Sundin sa...

Tackar =)

Anonym sa...

Jag har läst din blogg ett tag och även gått in på kommentarerna.
Det är ju bara redan "frälsta" som svarar och är inte det lite att kackla i eget bo?
Det är kanske ingen annan -förutom jag - som läser din blogg