2007-01-02

Tillbaka på jobbet

Jag var visserligen inne en sväng på Rådhuset förra veckan i några timmar, men idag blir första riktiga arbetsdagen efter julledigheten. Det har varit riktigt skönt, sedan jag började jobba som oppositionsråd för ett år sedan snart så har det inte blivit mycket ledigt.

Under ledigheten har jag inte gjort mycket förutom att kolla sista säsongen av Vita huset, hunnit med nästan alla tio avsnitt av Band of Brothers och blivit halvklar med en rapport om den konservativa rörelsen i USA från 50-talet fram till idag. Inte har jag gått upp mycket i vikt heller, vilket förvånar mig något oerhört!

Nu ska jag städa på mitt skrivbord, försöka få koll på vad som händer kommande veckan och förbereda mig för presidiemöte i gymnasienämnden. Ska bli otroligt roligt att jobba lite närmare skolfrågorna.

Inga kommentarer: