2007-08-18

Fotnötter

Jag håller på med att skriva mer korrekta fotnötter i en rapport jag jobbar på. Missade att ha med tillräckligt många sidhänvisningar. Det blir med andra ord en jäkla bläddrande för att hitta rätt i böckerna. Rapporten kommer ut på en tankesmedja nära dig i mitten eller slutet av september.

Varför måste det vara molnigt och kallt ute för hela tiden? Det är ju i alla fall augusti. Suck.

Jag ska snart slita på mig Newcastle-tröjan och bege mig ner till Olearys. Match mot Aston Villa hemma. Laget känns riktigt bra nu, hoppas det fina spelet mot Bolton sitter kvar i gubbarna.

2 kommentarer:

Andreas sa...

En fotnot, flera fotnoter :p

Mathias Sundin sa...

En besserwisser, flera besserwissrar. Det var ett lite roligt sätt att skriva fotnoter på. Jag ska inte upprepa det.