2008-01-02

Vinter och vackert i New Hampshire

Framme i en underbart vackert, vintrigt New Hampshire. Det är verkligen så där sagoliktsvintrigt. Jag har sett en del eftersom jag snurrade runt en del med bilen innan jag hittade fram till hotellet. Bor precis utanför Manchester. Av någon anledning har de två vägar med samma namn precis bredvid varandra. Jag undrade om jag hade blivit blåst när det inte fanns något hotell fast jag var på rätt adress.

Om ni trodde att ni skulle slippa mig bara för att jag är i USA så trodde ni fel. I dag i Studio Etts första timme, från 16.15-16.45 medverkar jag och pratar presidentvalet.

Nä, klockan är sent här och ännu mer inombords i mig. Varit vaken snart 24 timmar. Dags att knoppa. I morgon ska jag ut och åka igen och försöka hitta John McCain.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du var för snäll mot demokraterna i radio. Sossen kunde inte låta bli att lufta sitt förakt mot "Gulliani", då skulle du kontrat. T ex om Hillarys okunnighet om pakistanska valet, eller nåt annat svenska medier tiger om.

Ni till höger måste bli tuffare.

Mathias Sundin sa...

Jo, men jag fokuserade på programledarens frågor istället för att gå i polemik. Men instämmer i att hon var rätt biased. Speciellt när jag hörde Guiliani på kvällen då han pratade väldigt mycket om att USA inte får stöta bort muslimer och behandla alla som terrorister.