2008-07-05

Premiär i Almedalen

Idag åker jag upp till Stockholm för att okristligt tidigt imorgon bitti ta färjan över till Gotland. Jag ska hänga i Almedalen för första gången. Nästan konstigt att jag inte varit där ännu. Hur som helst så ska det bli kul. Vet inte vad jag ska gå på för grejor ännu förutom Jan Björklunds tal på söndag och Karl Roves anförande på onsdag.

Hur det blir med bloggandet därifrån vet jag inte. Antar att det finns goda uppkopplingsmöjligheter både här och där men hur mycket jag orkar släpa med mig datorn återstår att se. Radiotystnad kan komma att uppstå.

Jag kommer hem från Almedalen på torsdag kväll, på fredag morgon sätter jag mig i en taxi ut till Norrköping flygplats för en lång resa till Nevada. Där kommer jag befinna mig i ungefär fyra veckor. Mer om det senare.

Inga kommentarer: