2008-08-05

Sista dagen i kampanjen

Jag gör idag min sista dag i John McCains presidentkampanj. Ska snart åka ut till kontoret i Henderson och säga hej till medarbetarna och volontärerna. Det är Taco Tuesday och mycket folk på plats. Känns vemodigt att åka hem mitt i kampanjen, men jag har med mig mycket tankar och idéer för bättre väljarkontakt. Det var den huvudsakliga anledningen till att jag åkte över.

Eftersom vi inte kunde boka om flyget så ska vi först åka bil upp till Reno (trodde jag skulle vara där först). Vi tänkte ta en liten avstickare på vägen till ett ställe med det inbjudande namnet Death Valley. USAs varmaste plats, men tydligen också ett fantastiskt landskap. Vi får se om jag överlever och kan visa er några bilder.

På måndag börjar vardagen igen. Möte med övriga alliansen på morgonen, som jag dessutom tror att jag leder. Sen har vi konferens med Alliansen två dagar i slutet av veckan och så kort därefter åker jag till Malmö på en ekonomikonferens för kommun- och landstingsfolk. Det verkar inte bli så många nätter i den egna sängen framöver heller.

På återhörande!

Inga kommentarer: