2008-10-29

Snön kommer, jag drar

Snön är på väg säger SMHI. Jag tar det säkra före det osäkra och lämnar landet. Sitter på SJ (som är i tid!) på väg upp till Arlanda. Flyger imorgon förmiddag till Chicago och sedan vidare till Nevada.

Pratade ikväll för en väldigt kul församling, Utrikespolitiska föreningen vid LiU. Hämtades på stationen av en Brorsson som visade sig vara från mina gamla hemtrakter. Han har en hel hög syskon som är något år äldre eller yngre än mig. Själv läste han statsvetenskap och var extra intresserad av USA och Afrika. Vi fann varandra direkt.

Ska bli skönt med ett litet brejk från kommunpolitiken. Hösten har varit intensiv med mycket budgetarbete. Tycker resultatet blev riktigt bra.

Vi hörs från andra sidan dammen. Ha det så bra så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver om din vardag som politiker.. Jag om min vardag som glamour modell.. De livsstilarna måste vara väldigt olika.. Om man koncentrerar sig på vad man gör om dgr... =)
www.malenasvarld.blogg.se