2009-04-19

Lugn helg

Det har varit en mycket lugn och skön helg. Jag tittade lite försiktigt i kalendern nyss och insåg att detta var den sista lugna helgen tills EU-valet 7 juni. Men det ska bli jäkligt kul, jag har längtat efter valrörelse.

Newcastle torskade borta mot Spurs. Nedflyttning känns oundvikligt. Men om Shearer stannar känns det som det kvittar. Med Shearer har man hopp.

När jag gick hem från brorsan nyss stod två brandbilar utanför ett hus i närheten. Den ena hade hissat upp stegen ändå upp på taket, och det är väl en tio våningar skulle jag gissa. Läser på NT.se att någon känt röklukt men man hittade ingen källa till röken.

Jag missar IFK-premiären imorgon. Vi har KF-grupp. Det krockar tamef... alltid!

Hade inne en debattartikel i lördagens NT. Den är svar på de tre Socialdemokratiska kommunalråden som angrep Folkpartiet i en artikel förra veckan.

Inga kommentarer: