2009-04-13

Vilken påsk!

Snacka om klockrent påskväder! Jag satte ute större delen av eftermiddagen igår och läste och tog mig också en rejäl tupplur. Fantastiskt skönt! Grillen åkte fram också. Kolen var trött och seg efter en lång vinter men tillslut blev det bra fart på brasan. Batterierna börjar bli välladdade känner jag!  

På kvällen åkte jag till Linköping och fikade och snackade skit och kampanj med Erik och Mårten. Snart blir det mer kampanj.  Jag ska träffa Peter, Lampan och Andreas för en lunch. Sen får vi se. 

Bevittnade IFK:s match i helgen med stigande deja vu-känsla. Mats Willner fångar det i en krönika

"Det har varit mycket nytt i och runt IFK Norrköping under årets tre första månader, men när det står april i kalendern och premiären är här är klubben tillbaka i gamla synder."  

Newcastle fick 1-1 borta mot Stoke iallafall. Liket lever, lite.

Inga kommentarer: