2009-06-24

Lugn, här är jag!

Mark Sanford är guvernör i South Carolina och en mycket tänkbar presidentkandidat för republikanerna 2012. Han var det iallafall. I måndags kom nyheten att Sanford var spårlöst borta och ingen hade kontakt med honom sedan torsdags. Inte ens hans fru visste var han höll hus. Lite senare kom meddelande från hans personal att han var på tur i Appalacherna.
I morse kom han hem till USA - från Argentina (Appalacherna ligger i Nordamerika)! Han hade inte alls varit i bergen, han hade varit i Buenos Aires. Snart håller han presskonferens. Den tänkte jag se.

Så jag ville bara meddela att jag är här och min mamma vet att jag är här. Jag vet dock inte exakt var hon är, någonstans i Malaysia tror jag.

Det blir en hel del motion här nere. Promenad på morgonen, gym efter lunchen och en simtur på kvällen. Om det vore så här enkelt och nära att träna hemma skulle jag vara i toppform.

På väg till simturen ikväll gick jag rakt in i ett judiskt bröllopsfirande. J-vlar vilket drag!

Nu börjar pressträffen!

Inga kommentarer: