2009-10-01

58 dörrar i Söderköping

När jag åkte från Norrköping igår kväll var vädret vackert. Väl framme i Söderköping tio minuter senare hade det börjat regna. På med regnbyxor och ut och traska ändå, så farligt regnade det inte. Men jag fick avbryta lite i förtid, det började regna för mycket. 58 dörrar hann jag med i alla fall (inte 56 som jag påstår i filmen).

Totalt är jag uppe i 1957 dörrar (bara 8043 kvar) och totalen för september landade på 413, en bit över målet på 250.

Frågan om Idrottsparken är tydligen het även i Söderköping. Pratade med en man som var upprörd över eländet, trots att han slipper betala skattepengar till det.

Här ser ni kvällens videoklipp, vilket får mig att inse att mobilkameran inte hanterar mörker så värst väl. Kan bli ett problem framåt vintern.

Inga kommentarer: