2010-07-27

"Dig ska jag rösta på!"

Igår skrev jag om en person som kort meddelade att jag var den siste han skulle rösta på. På gårdagens knackning öppnade en kvinna dörren och berättade snabbt att hon skulle rösta på både Folkpartiet och mig i valet. Sånt känns gött!

Det blev inte så lång knackning igår. På förmiddagen var jag på pressträff med Alliansen och annat arbete drog ut på tiden på efter lunch. Men några timmar blev det och 195 dörrar inalles. 6825 totalt. Bara 3176 kvar.

I dagens lilla YouTube-film berättar jag om mina kampanjskor:


När jag var ute och knackade igår ringde Dagens Opinion och ville intervjua mig om dörrknackning, lägligt nog. Resultatet hittar ni här.

2 kommentarer:

Magnus Ekholm sa...

Det tickar på bra nu tycker jag, duktigt jobbat. Snygga sor dessutom...

Mathias Sundin sa...

Tackar =)