2011-05-15

Då var det val igen

Omval i Örebro och Västa Götalandsregionen idag. Ska bli spännande att se resultatet. Är det någon valvaka på TV? Jag älskar valvakor, när jag själv inte är direkt inblandad. Annars är det oerhört plågsamt. Jag är inte så rolig att tas med på valdagar har jag förstått.

Rätt mycket småplock idag. Fixa lite fler affischer till ambassadörens föreläsning på tisdag, köra gamla kläder till någon insamling, kolla så jag verkligen hittar till Econova så jag inte behöver irra runt med SÄPO i morgon, och sånt.

Sen ska jag gå en sväng i Vrinneviskogen. Lyssnar på Ken Follets Pillars of the Earth. Har läst den för flera år sedan. Den handlar om ett katedralbygge. Låter spännande va? Konstigt nog så är det det. Jag lyssnar när jag lagar mat. Eftersom jag oftast lagar saker som går ganska snabbt går det långsamt att komma framåt i boken. Därför behövs en rejäl runda så jag får lyssna lite längre.

Trevlig söndag och kom ihåg att rösta!

Inga kommentarer: