2011-05-04

Urslig rysare

Jag trodde länge att jag skulle få uppleva ett nytt SM-guld i Stadium Arena, precis som förra året. Men Sundsvall segade sig ifatt och förbi.

Basket är väldigt roligt att titta på live. Men jobbigt. Svettig när jag gick hem igår, och hes och lite ont i halsen idag.

93-94 blev slutresultatet. Surt nära! Men en chans återstår. I Sundsvall, där Dolphins faktiskt tagit fler segare än på hemmaplan i den här finalserien. Hoppet lever.

Idag är en dag nästan helt utan möten. Sådana dagar är andningshål där annat hinns med. Bland annat ska jag fixa en lokal där Israels ambassadör Benny Dagan ska hålla ett föredrag den 17 maj.

Jag har bjudit honom till länet. Han börjar på universitet i Linköping där ni alla är välkomna på en föreläsning kl 12-13 i sal C1, C-huset. Sen ska han besöka Visualiseringscentret C och Econova i Norrköping.

Inga kommentarer: