2010-07-16

Bara hälften kvar

Dörr nummer 5000 är nu knackad! Bakom den fanns två övertygade socialdemokrater, till glädje för medföljande Corren. Men tillhör man ett parti som samlar 7-8 procent av väljarna får man räkna med att man ibland stöter på folk som röstar på andra partier.

Samtidigt har Erik Svansbo och Jesper Pettersson varit och delat ut flygblad åt mig i Linköping. Kampanjen rullar på fint nu!

YouTube har krånglat lite med uppladdningarna av filmer, så nu får ni en hel radda på en gång, för jag har knackat hela veckan.

Första från Smedby dagen efter hemkomsten från Almedalen där jag noterade folks märkliga beteende.



Andra från ett lite för varmt Brånnestad.



Tredje med dörr nummer 5000 i Linköping.



Och fjärde med en bra start på dörrknackningsdagen i Norrköping. Tur att jag inte spelade in en film på slutet, för då var jag rejält trött och inte lika positiv.



Totalt är jag nu uppe i 5427 dörrar. Bara 4574 kvar.

2 kommentarer:

Erik sa...

Ohoj! Den översta filmen går inte att titta på, den säger att det är en dublett

Mathias Sundin sa...

Nu ska det funka, tror jag.