2006-05-23

Östnytt om bloggen

Efter lunch kommer Östnytt hit för att intervjua mig om min blogg, ja just det, denna blogg. De ska också intervjua en sosse från Vingåker som skriver lite mer personligt än vad jag gör. Hon menade visst att det var typsikt kvinnligt som hon skrev och typiskt manligt som jag skrev. Det får stå för henne.

Kul hur som helst att bloggandet lyfts fram. Vi folkpartister är ju framstående bloggare...

UPPDATERING kl 13:13
Inget reportage idag. Det bidde tidsbrist för reportageteamet. Så kan det gå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Mathias!

Det är jag som är "sossen" från Vingåker, och jag har absolut inte sagt att det är typiskt kvinnligt att blogga och uttrycka mig som jag gör och att du gör det på manligt vis. Detta är första gången jag överhuvudtaget läst något som du skrivit!

Jag anser att inget kön har rent patent på ett mänskligt beteende.
Vi väljer ju själva vilken form vi gör det i, sedan om det är manligt eller kvinnligt, det har jag inte en aning om.

Dock är det viktigt att vi alla beskriver vad vi står för, så det är bra att vi finns representerade både till höger och vänster.

Lycka till med intervjun och sköt om dig!

Vårhälsningar från ett regnigt Vingåker,
//Camilla Anglemark

Mathias Sundin sa...

Tjenare Camilla

Jaså inte, det sa journalisten när han pratade på telefon med mig. Dom uppfattar ju inte alltid precis som man har menat.

Ha det!