2009-04-21

Vi vann!

Jag pratar uppenbarligen inte om IFK, som jag såg hemifrån fotöljen igår. KF-gruppen slutade visserligen i ganska hyfsad tid, men inte tillräckligt för att jag skulle hinna till Parken. Det såg dock ganska bra ut för Snoka. 

Anyway. 

Jag skriver på Newsmill idag om Konstfack och utropar vi 4000 i Facebook-gruppen, "Inga mer skattepengar till Konstfack" som segrare:

"Vi som krävde att Konstfack skulle ställa till med räfst och rättarting, och garantera att något liknande inte hände igen, har vunnit. Det är precis vad Konstfack har gjort, och ska ha all heder av det."

1 kommentar:

Sprainerd sa...

Men Mathias, det blir ju så hemskt pinsamt att gå ut och hävda att man vunnit något genom att ha skapat en facebook-grupp. Sorry.
Hade du bedrivit något slags juridisk process mot konstfack eller om ditt korplag spelat mot deras kunde jag ha förstått det. Men...