2010-09-15

Ett kryss två

Jag fick i helgen ett kryss i riksdagsvalet och dessutom ett fint blogginlägg om varför av Erik Svansbo:

"Mathias Sundin har en principfast liberal hållning. Hans kampanj riktar in sig på integritet, sänkta skatter och att bekämpa mot våld mot kvinnor. Han har en stor politisk erfarenhet, vilket är en garant för att frågorna kommer att drivas.
...
Jag är inte den enda liberalen som känner starkt för Mathias Sundin, hos Magasinet Neo får Sundin goda vitsord. Jag kan till och med avslöja att Neos Mattias $vensson outat sig som potentiell Folkpartiväljare (om han bott i Östergötland.)

Som frihetlig folkpartist känns det bra att kunna rösta på en så stark kandidat som Mathias Sundin. Om du är liberal och bor i Östergötland –kryssa Sundin!"


Eftersom jag fräckt nog har kryssat mig själv så får jag i alla fall två kryss i valet. Ett kryss två.

Inga kommentarer: