2008-01-13

Hemma i lunken

Kom hem i fredags från USA. Rätt trött, kunde knappt sova på flyget pga av stolsgranne som hoppade upp och ner ur stolen hela natten och inte var speciellt smidig medan han gjorde det. Lyckades dock hålla mig vaken till kvällen och sov sen 12 timmar i streck, det var länge sen.

Under lördagen bevittnade jag tyvärr Newcastles 6-0-förlust mot Manchester United. Jag trodde på en ny vår med en ny ägare, men det är samla gamla vanliga visa igen. Managern får inte mer än några månader på sig att lyckas. Och sen att fråga Harry Redknapp som för bövelen är under polisutredning för korruption! Tack gud för att han tackade nej.

Nu sitter jag på Rådhuset och kollar igenom lite vad jag har att göra under veckan och framöver. Det är en del men känns överkomligt. Känner mig väldigt inspirerad samtidigt som jag gärna skulle följa presidentvalet ännu en stund på plats. Men demokratin är lika viktig här som där och lika kul, fast på olika sätt.

Nu ska jag ut på en promenad med Erik och hans flickvän.

Inga kommentarer: