2008-02-21

Hektiskt sportlov

Lite avundsjuk på alla som har ledigt. Helt dött i oppositionsrådskorridoren. Men också skönt att få jobba ostörd. Jag har faktiskt väldigt mycket att göra den här veckan. Allt möjligt måste bli klart helt plötsligt. Men jag klagar inte, roligt när dagarna går undan. Och appropå ledighet var jag ju en sväng i USA i början av året när alla andra jobbade.

Den resan ska jag berätta om för folkpartisterna i kväll. Har nu bråkat med skrivaren en bra stund. Den vill bara skriva ut på en viss sorts OH-papper som jag typiskt nog inte har. Får be till de högre makterna att tekniken funkar ikväll. Har en PP-presentation.

Margaretha lyckades hålla sig från datorn förvånansvärt länge måste jag säga. Hon är ett datafreak.
Stjernkvist är tydligen hemma efter lite kravaller i Danmark.
Ottosson håller ställningarna i kommunalrådskorridoren. Vi har träffats ett par gånger den här veckan.
Rundgren åker skidor. Karin Jonsson gissar jag är hemma på Vikbolandet.

Ja, det går sin gilla gång. Snart ska jag äta lunch med KGB. Karl-Göran Biörsmark. Sen fortsätter jag jobba med det utbildningspolitiska programmet.

Dagen avslutas med middag på Asken. Mor min fyller år.

Inga kommentarer: