2011-10-03

Jädrar vilket bra länsförbund

Jag ser att jag inte har bloggat här på två veckor. Utan tvekan mitt längsta uppehåll hittills. De senaste veckorna har varit smått galna. Jag har inte haft en minut över någonstans nästan. Dagar, kvällar som helger. 

Den kommande veckan ser lite mildare ut, så nu är det dags att blogga igen! Snart dags för Alliansens morgonmöte så det får bli kort.

Vi hade minilandsmöte i Folkpartiets länsförbund i Söderköping i lördags. Debatterade och tog beslut om motioner inför det stora landsmötet om ett par veckor. Bland annat sa vi nej till att införa EU:s datalagringsdirektiv i Sverige, en fråga som ligger mig extra varmt om hjärtat. Dessutom att vi vill riva upp FRA-lagen och så sa vi ja till avskaffa turordningsreglerna i LAS. Nu möte. Vi hörs i veckan!

Inga kommentarer: