2012-04-10

Välkomna på Spagetti & Politik

Det är tio år sedan Folkpartiet i Norrköping hade en riksdagsledamot. Jag ska hoppa in med början i maj, och har funderat på vad jag ska försöka uträtta under tiden jag sitter där. En del egna idéer har jag alltså, men vill också veta vad norrköpingsborna förväntar sig av mig.


Därför tänkte jag mig ett utbyta: Jag bjuder på spagetti och köttfärssås, och ni bjuder mig på era åsikter. 
Nu på fredag (den trettonde!) är ni välkomna till FP-lokalen på Nya Rådstugug. 11, kl 12. Då har jag svängt ihop lite spagetti (ni äter alltså på egen risk) och hoppas att vi kan prata lite politik i en timme. 

Det går bra att anmäla sig genom att mejla norrkoping@liberal.se eller göra det på Facebook.

Varmt välkomna! Och ni behöver inte vara folkpartister.

Inga kommentarer: