2008-11-18

Samkväm

Har precis sagt godnatt åt de övriga alliansledarna i form av Karin, Margaretha, Fredrik och Jörgen. De har varit och käkat middag hos mig. Oerhört trivsamt. En hel del prat om politik blir det ju, men även en del annat. Speciellt damerna tror jag tyckte det var kul att besöka min ungkarlslya. Böckerna i bokhyllorna inspekterades och fick godkänt av Jörgen. Nästa gång blir det hemma hos Karin, men det tar vi efter jul.

Island vill gå med i EU. Varmt välkomna! Men om jag fattat det rätt går det inte innan vi har ett nytt fördrag på plats?

Carl B Hamilton (fp) tycker Anders Borg ska sätta hårdare press på bankerna. Är nog en god idé.

Ottosson bor på samma hotell som Maradona. Man blir ju rätt avundsjuk, det ska erkännas.

Nyblivna folkpartisten Alexander Bard ska vara med i Melodifestivalen igen. Nu måste jag väl rösta på honom.

Nehe, dags att plocka undan lite.

Inga kommentarer: