2009-07-30

Och nu blir det reklamfilm!

Det svenska rekordet i dörrknackning innehavs av migrationsminister Tobias Billström (M). Inför valet 2006 knackade han på 10 000 dörrar. Det rekordet tänker jag slå. Ni kan följa hur det går för mig här på bloggen. Längst upp finns en räknare för hur många dörrar jag knackat hittills (1227) och där hittar ni också videobloggar från varje dörrknackning. Och avsett vad ni ser i filmen, så är det ett mycket bra sätt att kampanja på.

För att sätta lite större fokus på dörrknackningsdelen av min kampanj och rekordförsöket har jag gjort en liten reklamfilm.

Den är producerad av min kampanjs medieproducent Jonathan Liberman, tidigare bland annat producent på tv-kanalen Axess. För denna produktion rekryterade han in ytterligare en annan tidigare Axess-medarbetare Andreas Szegö. Grymt professionella och bra killar att jobba med!
Stjärnan i filmen heter Bronx och tillhör min kampanjmanager Peter Kjällkvist.

Here you go:

5 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Lysande! Eller som jag skrev på min blogg:

Lycka till Mathias!

Kör hårt!

Mathias Sundin sa...

Stort tack för det Markus!

perankersjo sa...

Kul grepp! Lycka till Mathias!

Ola J Hedin sa...

Nice!

Efwa sa...

Vilken kul reklamfilm!! Hittade hit via kryssamattias.

Lycka till i fortsättningen!