2009-07-09

Inregnad kampanj

Jag hade tänkt börja min personvalskampanj idag, men det ihärdiga spöregnet gjorde att jag fick skjuta fram det. Dörrknackning i Söderköping hade jag tänkt. Inget ont som inte har något gott med sig. Istället fick jag tid att uppdatera den här sidan. Den är långtifrån klar, men börjar röra sig i rätt riktning.

FRA-frågan börjar röra på sig igen. Det är dags att rösta om FRA 2.0 i höst. Camilla Lindberg (FP) skriver på DN Debatt tillsammans med Per Ankersjö, Mattias Söderhielm och Anders Wijkman från Borgerligtnej.se (som jag var med och startade förra året) om delar i överenskommelsen från i höstas börjar frångås.

3 kommentarer:

Tobias Josefsson sa...

Jag kommer med stort intresse att följa ditt kampanjande! Bloggen har också fått en upplyftning, ett konkret tips är att visa toppbilden i högre jpg-kvalitet eftersom den är "pixlig" och ful i nuläget.

Mathias Sundin sa...

Tack för det! Jo, en ny är på gång. Ska bara ta lite nya kort. Jag hör av mig btw =)

Tobias Josefsson sa...

Bara att hojta till om jag kan hjälpa till på något lämpligt sätt. Dörrknackning är inte min personliga favorit, men jag har andra bra kompetenser att komma med. ;)