2010-08-27

50 miljoner till Parken öm tå

Jag fick ett väldigt surt svar angående Olle Johanssons uttalande om att S vill plöja ner ytterligare 50 miljoner i Idrottsparken:

"Nej mathias. Socialdemokraterna i Norrköping vill inte bygga ut parken. Som dess ordförande VET jag att vi inte tycker så. Dessutom har inte kommunen något ansvar för detta längre eftersom det är IFK som äger parken
Att Olle som enskild medlem tycker så är en sak men sprid inte några lögner om att socialdemokraterna i Norrköping tycker så för det är inte sant."


Olle Johansson har av Socialdemokraterna utsetts till kommunalrådskandidat. Vinner de valet, kommer han bli kommunalråd. Inte vilken enskild medlem som helst alltså. Men när jag frågar om Socialdemokraterna tänker bygga om hela Parken och Olle svarar ja, då sprider jag lögner.

Tagga ner lite. Jag upprepade vad Olle sa att Socialdemokraterna tycker. Ni tycks ha olika uppfattning om vad som är S-linjen. Det får ni reda upp internt, men håll personangreppen borta från mig tack.

Inga kommentarer: