2011-04-04

Mötesmåndag avklarad

Nu är mötesmåndagen avklarad.
Sista mötet var det bästa.

Fem folkisar hälsade på fastighetsbolaget LE Lundbergs där VD Peter Whass (th) och vice VD Roger Ekström tog emot.

Vi avhandlade en himla massa frågor. Allt från skyskrapor till nedgrävda parkeringar, Lyckan, Spinnrocken, visioner och små detaljfrågor. Nyttigt, och jag fick med mig ett par saker jag ska kolla upp och någon riktigt god, och konkret idé, som är värd att granska närmare.

Dessutom hann jag byta några ord med Peter Whass om marknadsbolaget Fjärde Storstadsregionen där han är ordförande. De jobbar med sitt varumärke och Folkpartiet har lite tankar som jag bollade med honom.

Nu ska jag läsa det sista i Mario Vargas Llosas Bockfesten. Jag läser oftast minst tio böcker parallellt. Därför har jag hållit på med den här sedan i julas. Slutet är rejält spännande, så nu blir det sträckläsning.

Inga kommentarer: