2008-05-09

Jag är inte bitter

Jag har suttit och frusit häcken av mig tittandes på Trelleborg och andra skitlag. Så igår när AIK är på besök, solen strålar, vädret är underbart och jag dessutom - trots att jag inte trodde det - hinner gå på fotbollen. Då kommer jag inte in! Slutsålt överallt. Det är ju kul, men kunde de inte kasta ut någon soldyrkare som orkade masa sig till Trelleborgsmatchen och släppa in mig? Nej då, jag är inte bitter.

Nåja, fick se matchen på TV med en kall öl och chips. Inte helt fel det heller. Men hoppas folk komme tillbaka även när vädret är kass och laget verkligen behöver stödet.

Ska jobba en stund på Rådhuset på förmiddagen. Sen packar jag ihop och beger mig till Örebro. En kompis fyller 30. Det blir många såna i år. En annan kompis satte ut en fejkannons för en husvagn på Blocket för min polare i Örebro. "Husvagn slumpas bort!". Klockan 4 på morgonen ringde första personen. Fram till lunch hade han fått 35 samtal, 8 röstmeddelanden och ett tiotal SMS. Hahaha!

Inga kommentarer: