2006-02-27

Jag får omvärdera (s)

Jag måste omvärdera min inställning till socialdemokraterna. Tidigare har jag alltid tyckt att de sätter kollektivet före individen, vilket jag inte gillar. Men nu verkar socialdemokratin enbart bestå av enskilda individer som agerar helt på egen hand. Från Håkan Jacobssons blogg, där han sammanfattar de senaste veckorna:

"1) En enskild s-individ på UD agerar för att stänga en hemsida.
2) En enskild s-individ på socialdemokratiska partihögkvarterat skriver anonyma förtalsmejl.
3) En enskild s-individ på SSU kallar Fredrik Reinfeldt för pedofil på en anonym blogg."

1 kommentar:

Magnus Carlbring sa...

nyhetsskopa: ett kollektiv bestrår alltid av individrer

folkepartiet okcså det säjer jag nu yo

sverigje okcså

jordklotsen okcså

världsrymden anfallrer okcså det säjer jag nu yo

tillsammans är vi starkca det grillar jag