2010-02-22

Hjälp mig trycka flygbladen

För ett par veckor sedan bad jag om hjälp med vad som skulle stå på mina flygblad. Jag la ut ett utkast och bad er kommentera. Det blev mycket bättre än jag vågat hoppas. Flera personer kommenterade på bloggen, andra skickade mejl och meddelanden på Facebook. Budskapet på flygbladen blev mycket bättre, mer tydligt och mer positivt. Stort, stort tack!

Nu ska flygbladen tryckas. 1000 stycken har jag tänkt trycka och dela ut på lördag. Det kommer kosta cirka 1000 kronor.

Kan du tänka dig att bidra med en del av den summan?


I så fall går du till PayPal och skänker en slant där. PayPal är en stor och säker sida som hanterar tiotusentals transaktioner varje dag. Du kan betala med kontokort eller om du har ett eget PayPal-konto.

Enligt Folkpartiets etiska riktlinjer får jag inte ta mot mer än 10 000 kr från en juridisk person (om någon nu skulle vilja ge så mycket! =) - och enligt min egna etiska regler kommer jag (om någon frågor) redovisa bidrag över 1000 kronor.

Hjälp gärna till med tryckkostnaden för flygbladen. Bli en del av kampanjen. Skänk en slant via PayPal.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, fyndig slogan! :)

Tobias Josefsson sa...

Genialiskt. :D