2011-02-17

Ont, det gör ont, det gör ont

Brottningsträning är verkligen hur kul som helst, men sjukt jobbigt och det gör rätt ont efteråt. Jag vet inte exakt vad stället på kroppen heter, men högt upp på ryggen eller långt ner på nacken - där gör det som mest ont just nu.

Men det gör inte så mycket. Känns verkligen att man har gjort något annat än att häcka på ett kontor eller på ett möte.
Skrev ju om Alexander Karelin tidigare. Min brottartränare, Eddie Svensson, har faktiskt träffat honom. Han är inte så dålig han heller, Eddie alltså. Svensk mästare i fristil 2009 och svensk mästare i submission wrestling 2010.

Eddie äger Primate Lounge. Kan verkligen rekommendera att ni tränar där. De har gym och flera grupper som kör thaiboxning, brasiliansk jiu-jitsu, MMA pch så brottning då. Introkurser och förtsättningskurser.

Eddie och jag på träningen i dag. Eller så var det från SM. Same same.

Så för oinvigda jag kan säga lite nonchalant att jag tränas av svenska mästaren. Helst på telefon. För då ser de inte bukfettet.

Nu ska jag krascha i säng. Kommer sova som en litet barn.

Inga kommentarer: